Kako povečamo število povpraševanj in prodajo B2B s pomočjo spleta?
17.07.2017

Če vas zanima, kako svoje trženje in prodajo B2B prilagodimo spremenjenim navadam kupcev, se nama pridružite na brezplačnem izobraževalnem dogodku, ki bo v četrtek, 27. julija 2017, od 9. do 14. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.

Z vami bova Mitja Špende, digitalni strateg in Jure Habbe, specialist za prodajo B2B, ki bova predstavila naslednje vsebine:

9:00 – 11:00: Mitja Špende: Kako do več povpraševanj preko spleta?

·  Ali naj prodajne priložnosti preko spleta iščemo sami, ali čakamo, da nas najdejo kupci? Kako določimo strategijo digitalnega trženja?

·  Kakšna je vloga vsebinskega trženja (Content Marketinga)?

·  Kateri so ključni kanali digitalnega trženja? Kako določimo in merimo doseganje ciljev?

·  Kako na uspešnost digitalnega trženja vpliva uporabniška izkušnja?

·  Kako izmerimo kakovost stikov in povpraševanj?

·  Katera družbena omrežja in kako nam lahko pomagajo do novih prodajnih priložnosti? Kakšen je pomen LinkedIna v prodaji B2B?

·  Praktičen primer.

11:00 – 11:30: Odmor

11:30 – 13:30: Jure Habbe: Kako prejeta povpraševanja izkoristimo za uspešno prodajo?

·  Kdaj in kako se odzovemo na prejeto povpraševanje?

·  Kako ugotovimo, ali je povpraševanje zares naša prodajna priložnost?

·  Kdo odloča o izbiri ponudnika in zakaj?

·  Trije ključni pogoji, ki jih moramo izpolniti za uspešno prodajo B2B?

·  Kako začnemo prodajne sestanke danes, v primerjavi s preteklostjo?

·  Kako pridobimo zaupanje kupcev?

·  Štirje pogoji za nakup in kako zaključimo prodajo?

Izobraževalni dogodek je namenjen direktorjem in vodjem trženja, direktorjem in vodjem prodaje ter vsem odgovornim za uspešno prodajo B2B. In potrudila se bova, da boste lahko vsebino že naslednji dan uporabili v praksi.

Ker pa je število prostih mest omejeno, priporočam, da se prijavite čim prej.

Empty
Empty
Empty
Empty