Franšizing

V torek, 24. aprila smo s partnerji FranAdria in AlpVent organizirali srečanje, kjer so bile v središču diskusije franšize.

V Evropi so različne franšize zelo razširjene, vedno večji delež v celotnem naboru franšiziranih podjetij pa zavzemajo dejavnosti, ki niso ponudniki hitre prehrane. Na prvi pogled najbolj znane so franšize velikih, globalnih podjetij, zelo pogosto pa se franšiziranja svoje znamke v tujino lotijo tudi (nekdanji) start-upi. To trenutno počneta podjetji OptiPrint in GoOpti, sledil pa jima bo tudi iHelp.

Na našem dogodku so se predstavila štiri relativno mlada podjetja, ki iščejo investitorje oziroma master franšizojemalce na našem trgu. To so:

  • španska Equivalenza – parfumi in kozmetika,
  • nizozemski PowerSlim – pomoč pri izgubi odvečne teže,
  • madžarski Logiscool – šola programiranja za otroke in najstnike in
  • slovenska Teta Frida – kavarna in slaščičarna s konceptom.

Ko je celoten prostor že dišal po parfumih Equivalenze, smo se po predstavitvi PowerSlima z rahlo zadržanostjo lotili prigrizkov ob mreženju. Apetit se nam je povrnil po tem, ko je Logiscool-ovemu kratkemu pitchu sledila serija fotografij ličnih slaščic Tete Fride iz Maribora.

Poslovni model franšiziranja je primeren za investitorje, ki želijo diverzificirati svoj portfelj z novim naložbenim razredom. Če vas zanima nakup franšize ali pa želite franšizirati svoje podjetje, je več informacij dostopnih tukaj.


 

Empty
Empty
Empty
Empty